msrowa

Direktlänk till inlägg 21 juni 2013

Midsommar

Av Marie - 21 juni 2013 07:41

I dag e det midsommar.. Vi klädde stången i går och fixade lite.. Så mysig tradition :) sen började vi måla garaget/växthuset :) så fint det blev än så länge :)
Ska ner och tända i pannan och fixa klart med barnen så de blir midsommarfina :) så otroligt mysigt :)
S jobbar men e med på firandet.. I EM så firar vi med vänner.. :) så mysigt..
Glad midsommar på er där ute <3
Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 22 augusti 2013 13:04

Jag känner mig just som rubriken säger.. Ensam.. Tungt att inte vara hela världen för någon som e hela världen för mig.. Skönt att slippa energi tjuvar som man slipper nu.. Vissa måste man ev se men det e allt :) Kram ...

Av Marie - 7 juli 2013 11:48

Här har det väl inte hänt jätte mycket.. Vår lilla sessa a e på op nu av blindtarmen.. Hon har haft så ont och inte ätit sen i onsdags.. Lilla skruttan.. Hoppas verkligen detta gör att hon blir bra.. Gör så förbaskat ont i en när ens barn har ont.. ...

Av Marie - 26 juni 2013 22:09

Dagar rullar på här hemma.. Har startat min vecka väldigt bra.. Med åländskt besök i måndags verkat hovar i går och i dag.. Lite slut i kroppen.. Men annars mår jag bra.. Förstår inte vissa människor som smiter från allt!! Men de e inte värda min ene...

Av Marie - 22 juni 2013 22:35

Jag känner mig så lyckligt lottad att jag har de fina vänner jag har.. Och ni vet exakt vilka jag menar.. I dag fick jag även träffa en go gammal vän.. E alltid lika kul att ses för varje gång e det som i går vi sågs senast ;) och ja jag ser henne ...

Av Marie - 18 juni 2013 22:49

I dag blev det en exakt samma promenad :) saskia fick gå med.. Tror hon tyckte det var mysigt.. :) E så glad för att ha mina fina vänner!! De betyder så mycket för mig.. Och grymt kul har vi.. :) Må så gott :) Kram...

Ovido - Quiz & Flashcards