msrowa

Direktlänk till inlägg 26 maj 2013

Stolt

Av Marie - 26 maj 2013 21:47

Jag e så stolt över min dotter som äntligen vill släppa blöjan.. Som vi kämpat.. Men nu tror jag hon tycker det e ok.. Visst sker det olyckor än men hon e duktig ändå tycker jag..

Önskar ens drömmar kunde slå in när man haft en tuff period..
Tack vare svek av en nära vän så har jag skitit i vikten.. Men ska ta tag i den..
Trodde jag blivit sviken för sista gången. Men råkade ta fel person för nära.. Fick lära mig det den hårda vägen nu tyvärr.. Men aldrig mer säger jag bara.

Har en dräktig katt med :)

Har de vänner jag vill ha nära mig de som ger mig energi och inte tar den..
Hoppas ni alla mår bra där ute <3 ta hand om varandra
Kram kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 22 augusti 2013 13:04

Jag känner mig just som rubriken säger.. Ensam.. Tungt att inte vara hela världen för någon som e hela världen för mig.. Skönt att slippa energi tjuvar som man slipper nu.. Vissa måste man ev se men det e allt :) Kram ...

Av Marie - 7 juli 2013 11:48

Här har det väl inte hänt jätte mycket.. Vår lilla sessa a e på op nu av blindtarmen.. Hon har haft så ont och inte ätit sen i onsdags.. Lilla skruttan.. Hoppas verkligen detta gör att hon blir bra.. Gör så förbaskat ont i en när ens barn har ont.. ...

Av Marie - 26 juni 2013 22:09

Dagar rullar på här hemma.. Har startat min vecka väldigt bra.. Med åländskt besök i måndags verkat hovar i går och i dag.. Lite slut i kroppen.. Men annars mår jag bra.. Förstår inte vissa människor som smiter från allt!! Men de e inte värda min ene...

Av Marie - 22 juni 2013 22:35

Jag känner mig så lyckligt lottad att jag har de fina vänner jag har.. Och ni vet exakt vilka jag menar.. I dag fick jag även träffa en go gammal vän.. E alltid lika kul att ses för varje gång e det som i går vi sågs senast ;) och ja jag ser henne ...

Av Marie - 21 juni 2013 07:41

I dag e det midsommar.. Vi klädde stången i går och fixade lite.. Så mysig tradition :) sen började vi måla garaget/växthuset :) så fint det blev än så länge :) Ska ner och tända i pannan och fixa klart med barnen så de blir midsommarfina :) så otr...

Ovido - Quiz & Flashcards