msrowa

Alla inlägg under juli 2012

Av Marie - 31 juli 2012 18:45

I dag har jag haft en urmysig dag med barnen och m.. Vi tog och fikade och tog ut hästarna och myste med de :) har tvättat lite med så så man har kläderna klara inför helgen :)
Snart ta och göra mig i ordning inför ön hedesunda och topcats och Brolle :) så najs.. Ska bli så kul.. Date med mitt hjärta :) njuter varje sekund jag får med han <3
Tack m för i dag.. Så kul.. Måste göras igen :)
Kram kram

OS

Av Marie - 31 juli 2012 11:00

Ja nu e det os på tvn igen :) väntar på att gästerna ska komma och kikar lite på os .. Dock ingen gren jag vill se.. Men men.. Svenskarna kommer väl tillslut..
E lite kyligare ute i dag.. Jag har tagit och tvättat alla ridkläder :) ska ju ha med mig till klusån :) ska bli så kul.. Sen packa lite.. Lär ju inte hinna så mycket i slutet på veckan.. Kommer ju vara full höskörd då :) äntligen.

Hoppas besöket kikar in snart :)
Kram på er alla :)

Av Marie - 31 juli 2012 08:07

Självklart för att jag längtat så har jag fått huvudvärk från hell.. Riktigt migrän liknande.. Typiskt.. Bara för man längtar.. Grrrrr snälla huvudvärk försvinn..

Kram

Av Marie - 30 juli 2012 23:34

I dag har det varit en tung kväll trotts allt varit ok.. Saknar mina pojkar så mycket.. Inte sett de sen den 15de.. E tungt när man ser varandra i princip varje dag.. <3 ni e min stolthet. :)
Sen bara kom en vind av osäkerhet.. Tror det e mycket för att man inte e nöjd med sig själv.. Då blir jag osäker på s.. Riktigt jobbigt.. Men e nog bra att släppa en tår då och då ;)
Nä nu ska jag stänga dessa blå ögon..
Sov så gott alla
Kram kram

Av Marie - 30 juli 2012 18:40

A gör det sista nu :) hjärtat har åkt hem :) här kommer lite bilder :)

Av Marie - 30 juli 2012 16:07

Gud vad det känns som man flänger runt en massa ;) hihi men i morgon kommer en go vän från Täby hit och hennes dotter :) på kvällen sen har vi barnvakt och beger oss mot ön hedensunda och titta på topcats och Brolle :) ska bli ur kul..
Mannen hjälper svärmor i lagårn :)
Hämtade lite potatis och rödbetor i dag som blev lunchen.. Ska baka pizza bullar någon dag så det finns mat när höet ska in :) skulle behöva ragga folk till vår höskulle med ;) men det kommer väl :) vet än inte riktigt vilken dag det blir.. :)
Lite os nu sen åka till lagårn och umgås med svärmor och mannen :)
Och saften blev kanon god :) för er som visste att jag gjorde citron, hallon och jordgubbssaft i går :)

Kram kram på er alla

Av Marie - 30 juli 2012 12:03

Nu så slås höet av här hemma så håll tummarna på att vi slipper regnet.. Så i slutet på veckan körs det hö.. :)
Här har vi plockat och fixat i stallet.. Extra kul när man har industridamsugaren hemma :) man får passa på då.. :) nu kommer mannen från jobbet hem :)

Kram kram

Av Marie - 29 juli 2012 21:58

Ovido - Quiz & Flashcards