msrowa

Alla inlägg under juli 2011

Av Marie - 27 juli 2011 16:36

I dag kommer jag ej skriva så mycket mer.. men det e 2 år sen min kusin omkom i en motorcyckel olycka.. jag saknar han sååå mycket..

Jag e glad över alla minnen jag fått dela med honom och att han var en så go och underbar människa..

JAg saknar dig såå niclas

Av Marie - 26 juli 2011 15:59

Ett jätte grattistill min älskade vän.. De fick en liten Robin i dag kl9.56 3560g och 52cm.. en riktig liten goding.. lik sin bror sååå.. Jag önskar dem all lycka till.. tänk att nu e de fyra i familjen..

Ett jätte grattis min älskade vän..

Puss


 

Av Marie - 24 juli 2011 22:09

I dag har det varit traktorrace i stavby.. vi var där och tittade.. det var riktigt trevligt. vi träffade s och n där..

Min man hade varit så duktig och gjort picknick.. vi träffade flera till goa människor där..

blev tom drammatik där då den som segrade skulle stajla lite och traktorn välte.. jesses..  men allt gick bra.. 

Tack R och M att vi fick låna killarna. de träffade många vänner på traktorracet.. så de uppskattade det mycket.. :-)


det har hänt lite här och runtom i världen sen jag skrev här sist.. en i*** hade både sprängt och skutit massa oskyldiga ungdommar i norge i fredags.. Jag lider med alla offrens anhöriga.. och med norge för det e mycket sorg där just nu.. man finner inte ord till dem..  känner att alla ska kunna få tro på vad de själva vill.. men man behöver inte agera våldsamt på de som ej tycker samma.. Massa kramar till alla er där ute som har förlorat någon..


Själv rent känslomässigt känner jag mig som ett svart får var jag än e någonstans.. kan det vara svårt att få bli älskad?? förstår inte riktigt alltid varför alla anser att jag gör fel i alla val jag väljer..

Jag e glad att jag har min underbara man och barn som älskar mig. <3 Ni e mitt allt vad skulle jag göra utan er..

Jag e nöjd med mitt liv och det jag skapar för mig.. Just nu känns mina val rätt och jag e inte dum i huvudet, jag tänker på mycket runtomkring och även frammåt i tiden.. JAg njuter varje dag av att jag kan leva och att inte alla pengar går till räkningar, att man kan ha kul för pengarna med. eller spara.. för jag har mål som jag sparar till..


Jag och en kär vän i tuna har börjat promenera.. det e så skönt och man får ut och prata av sig.. :-) i fredags hakade jag och M-L med henne ut.. var så trevligt att få gå ut och bara vara,,


På tisdag kommer ett nytt litet liv till världen. min älskade vän Å ska snittas då.. sååååå jag längtar.. bara få mysa med bebisen.. vilket jag hoppas jag får.. och det tror jag nog.. :-) ser du detta vännen så hör du av dig när du orkar ta i mot mig.. :-) för då kommer jag..  

 

Nä nu ska jag titta lite på vänners bloggar och se om något hänt och sen krypa ned brevid mannen i mitt liv <3


kram på er alla

Av Marie - 18 juli 2011 23:00

Jag har varit borta i två veckor på kreta. Var underbart att få vara med mina älskade barn och man. E så stolt över de. Jag har de bästa barnen och mannen.I dag höll jag, l och k på i stallet och fixade. Sen blev det en ridtur med . Så kul.Ska fixa lite bilder hit från resan. Sen.I morgon ska jag och w till å. Längtar <3 Och på fredag blir det utgång om s e hemma. Najs.Kram på er alla

Av Marie - 1 juli 2011 13:11

                                     

Ovido - Quiz & Flashcards