msrowa

Alla inlägg under januari 2013

Av Marie - 31 januari 2013 21:52

Sen vi började med lchf har jag tyvärr inte gått ned något i vikt och det e frustrerande. Men hoppas att snart så..
Håll tummarna för mig!
Kram

7kg

Av Marie - 26 januari 2013 11:16

Nu efter 3 veckor så har jag tappat 7 kg :) sweet.. Jag e stolt över mig själv.. Visst man vill att man ska tappa allt på en gång men jag ville verkligen inte be om hjälp och få en operation utan fixa det skälv.. Och det har jag gjort .. Fan va grym jag e.. :)
Kram kram

Fy

Av Marie - 22 januari 2013 07:15

Har kämpat och i två dagar har jag stått stilla i vikten.. Känns Inge vidare direkt :( hoppas det händer något annars lessnar jag ju helt på detta.. Varför kan det inte fortsätta att verka så man minskar.. Varför? :(
Kram

Av Marie - 20 januari 2013 16:14

Bara tappat 200g till nu.. :)
Det går åt rätt håll.. Åkte häst i dag mest.. Var jätte mysigt.. Synd att hon var så strulig innan bara :( det förstör så mycket.. :( hoppas det blir bättre..
Kram kram

Av Marie - 19 januari 2013 08:04

Japp presis som det står,.tappat 5,6 kg på 2 veckor.. :) jag e grym ju.. :) sweet..
E stolt över mig själv.. Nu ska jag kämpa på i 2 veckor till .. :) så får vi se vad vikten slutar på med denna diet :) men det e inte enkelt. Men e man bestämd fixar ju alla det..

Tänkte gå ut och släppa ut hästarna.. Men e -28 ute.. Så väntar lite till innan jag släpper ut de.. Så kallt..
Kram kram

Av Marie - 18 januari 2013 16:37

Såg att många tittat in här men ingen som skrivit något..
Måste bara säga att jag har världens bästa medryttare till min häst.. E då glad att ha henne här.. :) kram

Av Marie - 17 januari 2013 20:50

Sitter som vanligt själv och kikar på tvn.. Lite ensamt. Men hjärtat jobbar i morgon.. :) tänkte lägga mig lite tidigare och läsa.. Men blir nog lite mer tittande på tvn ändå.. :) men ett kapitel ska ju läsas :)
Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards