msrowa

Alla inlägg under april 2011

Av Marie - 28 april 2011 07:11

Denna dagen kommer med blandade känslor. Jag älskar detta hus men behöver gå vidare. Det kostar bara massa pengar. Jag hoppas de nys ägarna kommer att trivas lika bra som jag gjorde. Kram

Av Marie - 26 april 2011 07:12

Ja det var det sen jag skrev här. Har nyss varit påsk här. Grabbarna har lekt med V hela veckan. I helgen var vi fredagen hos s faster och lördag hos s mormor och morfar. I går hade vi påskäggsjackten. Den e viktig för oss alla. :-) I dag tänkte jag ta mig till ua. Mysigt. Vi var i söndags och tömde mitt favvo hus :'( men blir nog bra detta tillslut.I går vaknade jag halv sju, så gick ut och red. Var så mysigt. <3 Vårbruket har börjat lite. I går plockade vi sten. Får se vad det blir kommande dagar. Om de frågar mig dvs men det hoppas jag.Snart har mina föräldrar din fest. Ska bli kul. Trist bara att behöva se någon man hellst slipper. Man inser när man blir äldre vilka man vill ha i sitt liv och vilka man gladiligen slipper. Jag e så nöjd med vilka jag har i mitt liv. Sen passar älskade R och C mina tjejer. E så glad för det. Vad skulle man göra utan de. <3 Nä ska ta och dricka morgon kaffet nu. Må så gott.Kram kram

Av Marie - 25 april 2011 11:12

 
Av Marie - 19 april 2011 22:03

För fyra år sen blev jag tillsammans med mannen i mitt liv. Lärde känna honom via jobbet innan dess men då sa det klick. Har väl inte haft de bästa relationer innan han. Var lycklig med r med. Men de andra kan vi glömma. För 2 år sen fick jag bli fru till denna underbara man. E så lycklig Tack s för dessa år hoppas der blir många till. Älskar dig såååå.<3 <3 <3

Av Marie - 15 april 2011 10:42

Så underbart väder ute. Gör en riktigt glad. Känns som våren verkligen har kommit. Både för gott och ont. I morgon blir man ett år äldre kommer nog bli trevligt med några som vill fira mig lite. Det uppskattar man ska bli kul. Det trista e att inte få fira med alla mina barn. Frågade r om jag kunde fått ha grabbarna här. Och självklart gick det ej. Inget man blev förvånad av direkt Saknar min man såååå.Ska njuta av detta underbara vädret och hoppas på promenad i dag med k. :-D Kram kram

Av Marie - 14 april 2011 21:26

I dag har det varit en sån där bra dag. Började med öf i stavby. Gjorde en ursöt kyckling.Sen kom s och t hit. S bror gick med grabbarna och spelade brännboll. De hade kul och vi trevligt. Sen avslutade jag dagen med en promenad med k och k. Jag red och k gick. Var så mysigt. Måste göras oftare. <3 Tittar på lyxfällan nu med mitt hjärta.Kram

Av Marie - 13 april 2011 17:44

Dagen har innehållet bak och åter bak. M var här som sällis. Var skönt att slippa vara själv när s e på jobbet.Var ute och red fred-mån men i går fick S vila. Hoppas på en tur till åhl i dag igen. Just nu e mina fyra hjärtan ute och leker i sandlådan. Kram

Av Marie - 10 april 2011 10:08

Dopet i går var jätte fint.Hade sett så fram i mot att få arbeta med min man i dag fram till kalaset. Men det sket sig grovt. Så tröttsamt. Önskar han kunde ha en egen vilja i bland. . Har insett att han inte vill jobba och umgås med mig. :-( sånt man får ta tror jag. Nu vet jag att jag inte behöver hjälpa honom.Min älskade kusin m kommer hit i dag och passar w så vi kan gå på kalaset. Du e en ängel. Fan va jag e glad att ha dig. Känns som vi alla e på g att bli dåliga. Fyyy. Hoppas vi klarar oss. Nä ska pudel på tjejerna nu.Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards