msrowa

Alla inlägg under december 2012

Av Marie - 31 december 2012 14:37

Har varit ett år med både lycka och sorg.. Året började bra.. Började med två nya vänskaper som fick min sommar att rulla på trotts att jag ofta var ensam med barnen.. Sen fick jag redan i maj möjligheten att lära känna en underbar häst som nu bor hos mig :) åkte i aug på hov grundkursen som fick mig på fall.. Föll verkligen ned i träsket av hovar och hovvård.. E än inte bäst men det artar sig..
Fick reda på i nov att jag var gravid.. Helt olämpligt så blev en abort i dec. Och skadade knät i dec.. Så man kan rent säga att året började bra och avslutades bra med lite jobb på vägen..
Har underbara vänner som jag trivs så bra med..
I dag e det nyår och vi ska fira med lite fyrverkerier och sällskap..
Hoppas ni alla får ett underbart nyår..
Kram

Av Marie - 28 december 2012 21:23

Längtar så mycket tills jag får hoppa upp på hästryggen igen.. Har ju fina Frida.. Som jag älskar den hästen redan :)
Insåg i dag att jag måste nog vara en av världens lyckligaste tjejer.. Tre helt underbara hästar .. Saskia min kloka dam, lego min lilla skrutt, Frida min vackra tjej.. Så snälla alla tre.. Och de alla har ett hjärta av guld!
Sen världens finaste barn alla fyra.. De e mina ögonstenar <3
Världens finaste man.. Som sätter en guldkant på mitt liv..
Mina tre Goa och mysiga katter.. Och helt underbara vänner.. Vad mer kan man önska sig!! Bara älskar livet..
Kram på er alla därute som behöver en <3

Av Marie - 16 december 2012 10:28

Jag e ju världens lyckligaste.. För min fina häst e här.. Dock så e jag lite ledsen för jag lyckades dra knät ur led.. Så nu hoppar jag kryckor.. :( men läker tillsist..
Må då gott alla.. Kram

Av Marie - 9 december 2012 20:08

Jag längtar till jul och min julklapp :) ska bli så mysigt :)
Kram

Av Marie - 2 december 2012 07:58

Har längtat länge på min sista häst :)
Hon e självklart en Irish cob.. I mitt liv existerar bara dessa lurviga kompisar :) hon e 6 år.. Avvänjs just nu från sitt lilla föl.. Så här längtar jag tills hon kommer..

Inser mer och mer vilka underbara hästar jag har i dag.. Lego e så snäll och go.. Han älskar allt och alla ? så fin e han
Saskia e med en otroligt fin tjej.. ?

Kram på er alla

Ovido - Quiz & Flashcards