msrowa

Alla inlägg under oktober 2011

Av Marie - 29 oktober 2011 23:05

Hade en av de trevligaste kryssningarna ever.. Det var jätte god skaldjursbuffe.. vi åt så man trodde det skulle komma ut genom öronen... så gott va det.. och vilka underbara tjejer att umgås med.. e så glad att s frågade mig.. <3 tack gumman..


I dag har s grabbkväll med öl.. hoppas han har lika kul som jag hade..


E så stolt över mina söner de e bara bäst.. fick det sötaste messet ever från en av de.. <3


Kram på er alla 

Av Marie - 28 oktober 2011 11:54

Nu har min älsklingskusin laggt upp headlinen igen.. Tack så mycket.. lovar att inte röra den nu.. :)


Nu får ni säga vad ni tycker??? jag tyckte den blev grym... :)


Snart e det dax att bege sig mor elstockholmo och Birka.. för skaldjurskryssning.. Ska bli så kul.. kommer dock att sakna mina här hemma.. men de vet hur mycket jag älskar de..


I morgon har s grabbkväll med ölspel.. kommer bli as kul för han.. hoppas M kommer upp hit så jag slipper vara själv.. Kolla på psalm 21 tillsammans.. :) grabbarnas film..


Grabbarna ska på disco i dag.. snacka stora de e..


Kram på er alla och ha det bäst..


Av Marie - 27 oktober 2011 22:53

min hedline försvann.. men madde ska lägga in den på nytt i morgon så då får ni säga vad ni tycker on den.. :)

Av Marie - 27 oktober 2011 22:14

Nu e min fina headline på plats.. Älskade madde har gjort den. . blev helt kanon.. gillar att vara titta på den.. <3

Vad tycker ni alla om den?? :) Lika bra som jag tycker den blev!


Jag mötte upp S och åkte med till gränby, köpte lite bra kläder till morgondagen.. :) då e det dax för kryssningen.. så blir kanske inte så mycket skrivet här inne då i morgon..

E än hostig men hoppas det lägger sig lite..

Mitt hjärta och jag kikat på tvn.. och han sussar nu sött brevid mig.. så sött att bara titta på han. <3


Kram på er alla där ute

Av Marie - 27 oktober 2011 16:24

Jag e bara så glad.. har den bästa mannen ever.. HAn var så söt.. kom hem med en påse med halstabletter, nässpey och alvedon så jag ska bli bra till kryssningen.. Han vill att jag ska få komma ut och ha kul med mina vänner.. Älskar dig så.. Vill bara att du ska förstå hur mycket det betyder för mig.. <3


Sen min älskade kusin.. hon har hållit på hela förmiddagen med min headline.. hon e helt underbar.. Älskar dig så.


Kram på er alla

Av Marie - 27 oktober 2011 11:46

Min älskade Kusin Madelena ska fixa ny headline åt mig.. Vänta med spänning.. :)


Kram

Av Marie - 27 oktober 2011 09:50


Tänk att min lilla tjej blir 2 år om mindre än 1 månad nu.. min prinsessa..

HEla morgonen har hon klätt på sig själv och gått omkring med barnvagnen här hemma..  Hon e så stor nu.. så skönt att inte ha spädbarns tiden.. att hon börjar prata och man kan förstå henne lite.. :)

Skrotan.. <3

Av Marie - 27 oktober 2011 08:08

JAg har varit duktig på att uppdatera här men glömt bort mig lite.. :) en jätte viktig sak har hänt i vårat liv.. Vår minsta lilla tjej sa till S i fredags när jag kastade att Pappa jag kissa, S tog henne till toan och tro det eller ej hon kissade.. :) sen har hon vid flertalet tillfällen sprungit på toa.. båda och kissade och bajsade.. :) dock för en annan känns det mäktigt just nu med dessa toa besök.. för hon an sitta hela dagarna på toan.. men man e samtidigt så stolt..


Var det gäller denna förbannade förkylning så håller den i.. känner mig ok på morgonen trotts snuvig näsa.. men te blir det i dag med honung i.. :) så halsen e ok.. sen bara mys med tjejerna.. så jag kanske skriver något mer under dagen här.. men e bara så stolt över min lilla skrota så jag var tvungen att säga det..


Kram på er alla

Ovido - Quiz & Flashcards