msrowa

Alla inlägg under juni 2012

Av Marie - 18 juni 2012 12:02

NU har jag beställt nytt bankkort med foto på.. hade tyvärr inget på alla barnen så blev ett på lego och mig :) den som jag har som headline på fb.. :)

Han e så fin min lilla kille.. :)

Ja i går fick vi se S en hel dag.. kors i taket.. men i dag e han borta igen.. :( e en tung tid detta.. men e så glad att ha mina vänner nära.. och kan umgås med de i stället :)


Tror jag ska ta mig en tripp till thuns i dag.. :) och köpa present och kanske något annat :)

vi får se.. kanske inte har någon ork..


Ska träffa fina M i allafall. och fixa med att åka och handla och så.. :)


NA må så gott alla..


Kram kram


P.s Passa på att släng in en röst på min fina häst :) denna bild e det som finns på hööks.. :)


 



Av Marie - 3 juni 2012 17:17

JAg har tagit en blogg paus då det varit mycket som hänt i livet.. födelsedagen gick bra.. och även ws födelsedag..

Jag har sålt mina två godingar till en ur trevlig tjej..

och jag har blivit faster till en helt bedårande pojke    


I går var jag på grönan med pojkarna.. med fina M, O, T och L.. det var så trevligt även fast det regnade.. :) grabbarna var så nöjda.. :)

I dag åkte jag till fina Å och tupperwere.. många goa människor.. och så hade jag ju fina M med mig :)


I kväll e S och hämtar vår flaggstång i täby.. HAn har varit mycket på Å senaste tiden och jag har varit mindre nöjd över det.. saknat han som satan.. men jag accepterar att han vill det men e i bland så jobbigt..


Får se när jag kikar ut nästa gång.. kommer nog vara lite senare eftersom nu e det så fantastiskt väder så man e i stort sett ute jämt..

I Aug så ska jag uppåt landet på en hovutbildning.. ska bli så kul.. :)

Vikten går åt pipsvängen.. dock går jag på zumba 1 gång i veckan.. har en bra medryttare till saskia med.. :) så mycket possitivt i det mindre possitiva ;)


Nä må så gott alla..


Kram kram


Ovido - Quiz & Flashcards