msrowa

Alla inlägg under augusti 2011

Av Marie - 18 augusti 2011 20:12

Har insett vilka underbara hästar jag har.. helt enkelt bara bäst.. saskia vilken ledare.. blev en nosning sen stod de och åt tillsammans.. helt ortoligt.. tog in grabbarna med då och då blev det en tillsägning från damen men sen var det lungnet i haden.. så nu har äntligen legolas hittat hem..

saskia tycker om det så mycket att ha en likasinnig i flocken..

åhh vad jag älskar de.. <3<3


 

Av Marie - 16 augusti 2011 19:58

Har varit mycket jobb här.. därför har jag ej hunnit skriva här..

Trivs riktigt bra med jobbet.. helt underbara barn jag har.. man tror att det e enkelt.. men man e så trött efter dagen.. Man har ju inte direkt några pauser.. men det e många skratt.. :)


Sen har jag fått köpa finaste lego.. han e en irish cob på 2 år.. hur fin som hellst..


 


Bara e så lycklig.. har goaste vännerna och finaste familjen.. :)


Kram på er alla

Av Marie - 9 augusti 2011 07:32

DEt har hänt en del här.. JAg har börjat nya jobbet.. bara med ett barn i går och i dag e det två barn.. Ska bli så kul.. JAg tycker det känns som man funnit sitt kall..

oavsätt vad alla tycker om mina val så e jag nöjd.. jag trivs med mitt liv.. Åter till jobbet.. hela veckan ska jag ha tre barn med min w.. sen kommer jag ha två tjejer till..

Jag ska jobba fullt nu i två veckor.. :) kul..


Jag har varit hundvakt.. i går åkte vovvarna hem.. :( vi kommer att sakna de..


Jo en rolig sak.. e bara en kusin jag ej har full kontakt med just nu.. sen har jag hittat alla andra på pappas sida.. e en sån lycka... jag e såå glad för det..

så jag ska knepa i hop en träff mellan alla kusinerna.. :)


Jag ska försöka att vara lite bättre på att skriva här.. men e rätt fullt upp nu.. med alla barn och så.. men jag ska försöka uppdatera mig..


Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards