msrowa

Alla inlägg under april 2012

Av Marie - 15 april 2012 21:15

Tiden springer i från en med jobb och sånt.. tänkte kika in och uppdatera lite.. i ons fick tjejerna en kusin.. en liten tjej på 4200g och 53 cm.. vi har än inte fått träffa den.. men vi hoppas att få göra det någon gång..

I morgon råkar jag bli ett år äldre med.. :)

I dag har jag varit på babyshower.. ur mysigt och väl annordnat.. :)

Ska kika vidare nu..

Kram på er alla

Av Marie - 5 april 2012 19:51

Ville bara kika in och säga glad påsk.. vi har gått påskkärrnigar och påskgubbar i dag.. I morgon e det chicken.. så ha det så bra alla så höres vi snart igen :)


Kram kram


 

Av Marie - 2 april 2012 18:11

MEd jobb.. och i helgen e det chicken.. ska bara kasta en dag.. men ska bli så kul.. :) bästa dubbelpartnerna :) både i damdubbel och mix :) Kram på er alla

Av Marie - 1 april 2012 15:04

I onsdags hade jag sista seriematchen :) och vann både singel och dubbel :) e så kul.. så i onsdags bestämde jag mig för att kanske skulle ta mig an KMet .. har inte varit med på flera år.. Så i går var det KM.. och jag e en väldigt humör spelare.. och jag och S har grälat i tre dagar.. vi började gräla i fredags.. vilket gjorde att jag kastade skit hela dagen i går.. Dock även om jag hade ingen motvivation och konsentration och mest tänkte på allt här hemma så lyckades jag komma 2 a helt otroligt.. ska jag vara med nästa år så ska det vara med helt andra förutsättningar hoppas jag på..  kommer inte kasta om det e samma här hemma.. En go vän dök upp där nere med.. det behövde jag verkligen <3


annars har veckan flytit på.. i dag har det varit klädbytardag här uppe.. hittade en massa kjolar till girlsen.. :) mycket trevligt..


S e presis lika kall och okärleksfull.. undrar om han någonsin blir kärleksfull igen.. vilket jag hoppas på.. Och nej tack inga spydiga komentarer för att jag skrev detta.. det e inget jag behöver..


Nu ska jag mysa men mina små älsklingar.. mina stora e hos pappa :( så de saknar jag så...


Kram på er alla


Ovido - Quiz & Flashcards