msrowa

Alla inlägg under mars 2012

Av Marie - 27 mars 2012 20:08

Jag e så glad över min lilla familj och mina fina vänner som omger mig..

Jag och Os mamma har kommit jätte bra överäns och vi hjälps åt med grabbarna till träningar och sånt.. E så glad över det..

Fina S som e en vänn i alla lägen.. Älskar dig gumms.. OCh M som sällskapar då och då.. betyder så mycket..


Min fina man har lagt sig nu och ska sova.. saknar han.. men han e underbar min man.. en sån som nog många skulle vilja ha.. ;) men han e min :) ler..


I morgon e det sista dartmatchen troligen.. men e bra om vi viller.. och jag kommer att kasta chicken.. :) med fina J.. <3 han e go han.. :)


Kram på er alla och ta hand om varandra <3<3

Av Marie - 26 mars 2012 08:33

I dag kommer bästaste Hovisen.. :) så alla hästarna ska bli fina.. hoppas det går bra för de alla..


Och i em e det Kör..

Funderar på att göra en sak till men ni får se bildbevis då.. :) i stället..


Ha en underbar dag alla!!!

Kram

Av Marie - 25 mars 2012 19:59

Måste bara berätta en sak.. R och O har sålt lotter med nummer och så köpte R tre lotter för sina 15 kr.. och han vann första pris av 1700 nummer.. och det var en digitalkamera.. sen vann han även en bordslampa.. han var sååå glad.. bästisens mamma tog hem den till sig så han fick den i dag.. så nu ska jag i morgon köpa minneskort till den.. så vi gav o vår digital camera.. så i dag var de ute och fotade en massa :) vilken lycka..

Upptradanet var fint.. insåg då att jag faktiskt har namstag i dag.. :) skojigt värre..


Må så gott alla

Kram

Av Marie - 25 mars 2012 15:52

Just nu e jag irri och lite arg så egentligen borde jag ej skriva här då man kan skriva en massa som folk tar illa upp om.. men man e ju besviken i hög grad..

JAg älskar mina barn och kommer alltid sätta de först.. deras behov.. De e mitt allt och finns där alltid för mig när ingen annan finns där.. önskar vi kunde flytta långt bort så man slipper alla.. just nu känner jag så.. Fyyy fan säger jag bara..


Fick nu ett mess av en som faktiskt förstod mitt val att välja barnen och det e jag så glad över.. tack mammsen..


Kram kram

Av Marie - 24 mars 2012 15:05

JA som det låter .. nu var det dax för vår lilla skrota att faktiskt slå bort en bit av framtanden.. Väldigt väntat dock.. för hon snubblar och ramlar jämt.. så inget vi inte räknat med.. på måndag blir det att ringa försäkringsbilaget och tandläkaren.. så att man har papper på allt..


I dag blir det party.. och just nu behöver jag det sååååå mycket.. :)


Kanske har en som vill ta M och D på långtidsfoder :) håller tummarna på att det ska bli bra för de.. :)


Kram på er alla och ha en kanon dag..

Av Marie - 23 mars 2012 08:07

Detta e njutning på hög nivå.. Solen skiner så vackert och gör att hela dagen känns så mycket lättare..

Har ett tag nu funderat på att låna ut M och D på foder då JAg känner att w inte rider så mycket som hon bör.. plus att de som har ridit de mycket tyvärr ej gör det.. har haft flera underbara tjejer som har ridit på de... men ingen som vill eller kan nu.. så har funderat på det.. ev ringa till deras gammla ägare och kolla om de vill köpa de innan jag lägger ut en annons.. vill ju att de kommer till någon bra.. för de e ju två helt underbara killar.. jag e väldigt fäst vid de.. men jag måste se sanningen.. Dock kommer det bli mycket ensam ritter för mig.. men det e så det får bli då.. Jag har funderat på att köpa en större häst till w som e viktbärande så även jag kan rida den.. tycker att det skulle vara ganska optimalt.. då behöver man ingen hjälp från någon.. och kan bara lita på sig själv.. vilket känns så mycket bättre.. har hittat en.. men vet inte vill veta hur det blir med grabbarna först..


Annars har det varit strålande väder här ute.. och jag har börjat plockat fram lite vår kläder till alla barnen.. e så skönt att det börjar vända när det kommer till vädret.. detta e det man längtar efter hela vintern..


I morgon e det tjejmiddag hos finaste S.. så jag längtar.. ska bli askul.. :) som alltid..


Må så gott alla..

Kram kram

Av Marie - 20 mars 2012 19:35

Just nu känner jag mig väldigt ensam.. min älskling och jag ses inte så ofta och jag sitter ofta själv på kvällarna.. mycket för att s vill jobba morgon så jag kan ha dart och kör.. men e så jobbigt att känna sig lite ensamen..

I bland kan jag bli förtvivlad för att man e långt i från släckten.. men jag har gjort allt för att träffa alla.. men tror det e mycket en väg bara.. sällan de vill komma ut till oss.. och det kan jag tycka e tråkigt.. sist någon var här var julafton.. visst att vi flyttat ut men det e bara 1 timma bort inte längre.. och ofta kan folk åka till andra ställen men inte hit.. :(

jaja.. då känner man sig lite ensam.. men jag försöker helhjärtat ändå.. finns en enda som faktiskt har varit här mer än vad jag varit hos henne och i mina ögon så e hon allt för mig och det e min älskade kusin.. Utan dig vore jag ännu mer ensam.. älskar dig M jätte mycket... Tack för allt vad du har gjort med mitt liv.. och att du alltid funnits där för mig <3<3 Undrar vad jag skulle gjort utan dig.. hoppas du vet att jag e här för dig :) i alla lägen <3<3


Nä nu ska jag ta och peppa upp mig.. -3kg ä så länge.. :)

I morgon får jag träffa finaste M..

Kram på er alla


Av Marie - 17 mars 2012 13:13

I dag har jag och barnen varit på thuns och köpt strumpor.. känns som om det äts strumpor i detta hus.. ingen hade strumpor kvar och vi hittade inte ens smutsiga,.. Hmmmm Så nu har vi inhandlat lite av den sorten :)

Sen köpte jag in en liten present till en nästkommande bebis så det var klart.. e ju bara 1-2 veckor till M-L s bebis ska komma.. så nu har vi handlat till den..

I dag ska vi över till svågern och gratta honom.. ska bli trevligt... och i morgon e det köruppträdande.. :)

ha en underbar helg alla..

Kram på er alla

Ovido - Quiz & Flashcards