msrowa

Alla inlägg under maj 2013

Av Marie - 28 maj 2013 21:04

I dag har jag sagt hejdå till en kär kollega för sista gången. Han lämnade tyvärr sin kropp för ca 2 veckor sen. Hans leende när man kom in trött och sliten på jobbet e ett av de minnerna som kommer att finnas kvar.. Men fint anordnat .

Sen åkte vi för att hämta girlsen :)och sen bar det i väg för lite hov jobb..

Så har varit en blandad dag.. Vill ned i vikt nu med.. Önskar att jag kunde få op men väger för lite.. :( jaja nä nu ska jag titta vidare på tvn.. :)
Kram kram

Av Marie - 26 maj 2013 21:47

Jag e så stolt över min dotter som äntligen vill släppa blöjan.. Som vi kämpat.. Men nu tror jag hon tycker det e ok.. Visst sker det olyckor än men hon e duktig ändå tycker jag..

Önskar ens drömmar kunde slå in när man haft en tuff period..
Tack vare svek av en nära vän så har jag skitit i vikten.. Men ska ta tag i den..
Trodde jag blivit sviken för sista gången. Men råkade ta fel person för nära.. Fick lära mig det den hårda vägen nu tyvärr.. Men aldrig mer säger jag bara.

Har en dräktig katt med :)

Har de vänner jag vill ha nära mig de som ger mig energi och inte tar den..
Hoppas ni alla mår bra där ute <3 ta hand om varandra
Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards